korkade citat




"Rökning dödar. Dör du så har du förlorat en väldigt viktig del av ditt liv."

Brooke Shields

«I think gay marriage is something that should be between a man and a woman»
Arnold Schwarzenegger




"Varje gång jag ser fattiga barn som svälter på TV kan jag inte låta bli att gråta. Jag menar, jag skulle gärna vilja vara lika smal, men inte med alla de där flugorna och döden och sånt"

Mariah Carey

«I have opinions of my own --strong opinions-- but I don't always agree with them.»
- George Bush

"Jag har aldrig velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte gillar fisk. Och jag vet att det är väldigt populärt där ute i Afrika"
Britney Spears

"Så, Carol. Du är en hemmafru och mor. Har du några barn?"
Michael Barrymore




"De ounderskattade mig"
George Bush


källa




Kommentarer
Postat av: Hannah

neeej asså prova inte cookie dough DEN ÄR ÄCKLIG det är strawberry cheesecake som "is the shit" ;)

2009-01-05 @ 19:36:25
URL: http://hsdiary.blogg.se/
Postat av: Ayaan Barre

RIKTIGT DUMMA MÄNNISKOR FINNS PÅ VÅR DJUR!

snacka om icke allmänbildade folk

2009-01-06 @ 00:33:32
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, M.C ---->dum bimbo!

det där hon sa är ett tecken på att hon ännu en gång bara bryr sig om sitt utseende, annrs skulle hon förstå att dom e såå smala pga svält, dom väljer inte sånt BITCH

2009-01-06 @ 20:40:19

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0