just another day

Idag gick jag till spanskan på, jag vet inte hur länge. Jag kan utan minsta tvekan säga att dagen jag valde spanska så vilade det en förbannelse över mig. Hatar lektionerna så jävla mycket, varje minut känns som en plågsam timme.

Nu ska jag se på 10 things I hate about you igen. Heath Ledger alltså...guds gåva till kvinnorna. Idag är det exakt ett år sen han försvann till andra sidan. Jag visste inte ens det, det var Rosalinn som påminde mig. Sorgligt, hoppas han har det bra vart han än är. Jag och Anne ska se på Brokeback någon gång. Yas tyckte det var äckligt med två killar som håller på, men jag fattar inte vad hon snackar om. Ja, två fula killar kanske, men nu handlar det om guds gåva till kvinnorna och hans toyboy. Äckligt? No comprendo.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0