jag är victoria beckham

Jag har inte fått så många åsikter på min nya design. Gillar ni det inte, eller? Era otacksamma jävlar. Här sitter jag och sliter för att ni ska kunna ha något fint att vila era oförskämda ögon på, och vad får jag tillbaka? Ingenting. Jag känner mig precis som Victoria Beckham vars man ständigt är otrogen mot henne. Jag är hon och ni är David Beckham. Förstår ni inte hur mycket det sårar? Jag ger och ger och ger och får noll tillbaka. Kan lika gärna gå och hänga mig själv, liksom.

Ni förtjänar inte mig. Eller min blogg. Ni förtjänar att behandlas som Victoria Beckham, en fluga. Hon behandlas som en fluga och jag känner mig som en fluga.


Fast jag har åtminstone inte en man som jämt är otrogen mot mig medan jag kämpar för att pressa ut hans barn. Haha. Puh. Nu känns det lite bättre. Män alltså, svin allihopa.





Lägg mindre tid på att trycka upp brösten och mer på att komma bort från den där smutsiga grisen du kallar för man..


Kommentarer
Postat av: Kebabbzziiic 424

Hahaha vilken fin jämförelse =D

2009-01-18 @ 11:35:01
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: Ayaan Barre

haha kära venus att du verkligen orkar jämföra sådet ändå du vill höra att det är fint... så JAAAAAAAAAA det är fint

2009-01-18 @ 12:54:43
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/
Postat av: ana+

2009-01-19 @ 14:32:50
Postat av: Anonym

aa den va fin, tare lungt:)

2009-01-19 @ 14:33:53

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0