jättarna tar över

På väg till stan i tåget så kommer en två meter lång gambian och sätter sig framför mig. Det fanns tre andra platser lediga där han lugnt hade kunnat sträcka ut sina långa ben, men han väljer att sätta sig framför just mig.

Jag kämpar för att våra knän inte ska slå ihop. Det var det gamla, ruttna tåget så den guppade vilt och jag tryckte benen mot sidan med all min kraft. Hade det varit en tjej så hade det inte spelat någon roll, men nu var det en man och om jag lät mina knän nudda hans kanske han skulle ta det som en inbjudan eller något, och vem vet vad som hade hänt därefter. Han kanske skulle bestämma sig för att få sig en snabbis, och vem är jag att hindra en två meter lång jätte? Så jag gjorde mitt bästa för att undvika det. 

Mina lårmuskler värkte och benen började nästan darra, det här var nästan värre än ett spinningspass. Det enda som fick mig att fortsätta kämpa var min vilja att överleva. Femton minuter senare steg han av och jag kunde äntligen slappna av.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha TACK nu fick jag mig ett gott skratt och kan gå till jobbet med ett leende :)

2009-02-27 @ 21:56:23
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: Aaliyah Katten

hahahahhaha feett syynd:P

2009-02-27 @ 22:04:52
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/
Postat av: Haley @ FlumGuarantee

... Tänk... om det varit en kvinna... som varit homosexuell? Undrar om hon tagit det som en inbjudan.

2009-02-27 @ 22:41:56
URL: http://flumguarantee.blogg.se/
Postat av: venus

hon hade åtminstone varit enklare att övermanna. men jag tror inte det hade behövt gå så långt, med en kvinna kan man prata eller gorma lite. mot en man är ens knytnävar det bästa vapnet :)

2009-02-28 @ 00:05:05
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Emma

Vem hade kunnat motstå en två meter lång karl!

2009-03-03 @ 10:41:37

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0