om ikväll

Vi hade en jättekul kväll. Vi beställde hem små pizzor till skyhöga priser av blattar som inte kan svenska, snackade skit om vissa människor och Anna Maria fällde en massa roliga kommentarer. Hon måste vara en av de roligaste människorna jag känner, jag skulle kunna skriva en hel blogg om allt knäppt hon säger varje dag.

Missade också BWO som sjöng och det smärtade verkligen. Jag satt på bussen medan de sjöng och ringde en kompis som lät mig lyssna genom mobilen. Jag kunde inte höra ordentligt och kände mig som en svikare för att jag inte fanns där och stöttade dem under deras big day. Men men, det är därför youtube finns!



hafsa & venus



rosalinn, anna maria & hafsa



liten pizza, stor pizza

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0