när man är sjuk..

Inatt var verkligen en jobbig natt. Jag låg och vred mig i fyra timmar innan jag somnade (näsan var täppt till så jag kunde inte andas ordentligt), och när jag väl hade sjunkit in i en djup sömn så vaknade jag av mobillarmet. Låg också och hostade halva natten. 

Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att jag inte får feber, det är det värsta som finns. Senast jag hade feber var jag kanske tio år, jag låg i sängen helt apatisk i en hel natt. Det kändes som att jag rullades på spik, hemsk känsla. Vill verkligen inte uppleva det igen.

Kommentarer
Postat av: olivia

ahhh, stackare... Krya på dej :)

2009-02-09 @ 20:29:21
URL: http://agapes.blogg.se/
Postat av: surrrau

haha svär.. va helt apatisk när ja hade feber..

2009-02-09 @ 21:29:18

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0