ipod's a bitch

Idag bestämde sig min Ipod för att ställa sig på vi-gillar-att-jävlas-med-venus-sidan. Igår kväll fungerade den perfekt, lyste med full batteri och lydde minsta vink. Imorse ville den inte sättas på. Haha, sättas på som i inte fungera. Inte som i..det andra. Ni vet. I alla fall. Det lilla kukhuvudet funkade inte på hela dagen, och jag blev tvungen att sitta på tåget och inte ha ett skit att göra. Det är hemskt, jag blir rastlös och försöker sova, dagdrömma, skicka lite sms, läsa mina läroböcker, skriva i kalendern, stirra på mina medresenärer, stirra på taket, stirra ut från fönstret. Tiden gick ändå i slowmotion. Istället för de tjugo minuterna det borde ta att åka hem kändes det som tre timmar.

Men jag är såklart tacksam över att jag ens har en ipod. Även om den jävlas lite då och då.


Kommentarer
Postat av: jossan

Håll in mittenknappen och håll sedan samtidigt in menu i ca 10 sek, då kör den en slags återupplivelse :P



2009-02-16 @ 19:29:30
URL: http://imhiding.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0