heliga, plågsamma jävla böcker

Sov sent igår kväll eftersom jag ägnade mig åt att göra läxa en av 1000, och känner mig riktigt jävla duktig. Man tänker sig att en bokmal som läser allt borde njuta av att göra läxor, men det är fel. Jag gillar bara att läsa sånt jag själv vill läsa. Även om det är världens bästa bok så tycker jag automatiskt illa om den. Jag kan inte njuta av en bok som tvingar sig in i mitt liv med våld och som sitter där, helt arrogant, och bara vet att den är avgörande för mitt betyg. Jag får lust att spotta på boken men det gör jag såklart inte, för böcker är heliga och ska behandlas med respekt.


Kommentarer
Postat av: Kebabbzziiic 424

det där känner jag igen så jävla bra..

2009-02-12 @ 13:21:06
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0