en förvarning

Det finns ett nummer på min mobil som heter "Svara inte". Idag ringde Svara inte, som är en organisation för någonting, vet inte riktigt vad, har alltid lagt på innan de hunnit förklara.
Dum som jag är tänkte jag ta tag i saken en gång för alla. Jag svarade bryskt och personen i andra änden var en tjej, och hon lät så desperat och oskyldig att jag fick dåligt samvete. Men när nätet hackade och hon sa "hallå? hallå?", såg jag min chans. Trots att jag hörde henne klart och tydligt ropade jag "hallå, är det någon där? hallå??". Sen lade jag på. Jag har lärt mig min läxa till nästa gång.

Svara inte när det står svara inte.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0