det här börjar gå för långt

Ännu en gång har jag köpt skor jag inte kan gå i. Min sköhög växer, men jag använder bara 1% av alla skor jag har för resten består av höga klackar, och ni har förmodligen vid det här laget förstått att jag inte kan gå i klackar om så mitt liv hängde på det. Typ.
Men de här är inte så farliga. Lite övning och snart kan jag inta catwalken. Jag tänker dock inte tala om vart jag har köpt dem. Jag har förstått hur farligt känd jag är och kan inte riskera att alla tonårsbrudar i Stockholm springer och köper samma skor. Tyvärr. Mitt liv kan fläkas ut i media (planetenvenus.blogg.se) men mina kläder och skor tänker jag behålla för mig själv, jag hoppas att ni respekterar det.




Kommentarer
Postat av: Moa

Skopunkten! Hehe förlåt nu outa jag dig :O

2009-02-15 @ 21:11:14
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0