brutal sanning

Lyssnar på BWO´s låt till årets melodifestival. Alltså...Efter fiaskot med "Gone" så borde BWO ha fattat att ballader inte går hem. Låten är väldigt bra, men vadfan, ingen knäcker Temple of love. Jag vet att Sverige lätt skulle ha tagit hem hela skiten om vi hade skickat BWO till ESC år 2006 istället för boring old botoxdrottningen Carola. Men det är bara att face it, Sverige är ett tråkigt land.

Hur mycket jag än älskar BWO: snälla låt det här vara er sista gång i melodifestivalen..sluta förnedra er i den där löjliga galan, ni är bättre än så..

temple of love



Kommentarer
Postat av: Soraia

Ja, jag tänkte också på samma sak, men sen så har man lätt för att tänka: äsch jag forts. jobba liite till. och vipps så har det gårr 5 år!

Det är enkelt att fastna i träsket, man blir typ pengar galen :P



Tror nog jag tar ett sabbatsår, haha det goda överväger ändå :D

2009-02-22 @ 12:36:19
Postat av: Cathrin

Jo men exakt! Förstår mig inte på artster och band som kör med ballader, när var det senast en ballad vann esc? Ballader går hemma hos svenska folket, men knappast i övriga europa.

2009-02-24 @ 22:31:17
URL: http://gemignamnet.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0