billigt trick

Min syster säger att hon vet ett perfekt sätt för mig att bli "känd". Hon tycker att jag borde ha en fejktävling. Alltså, jag låtsas lotta ut en mobil till exempel, så att många besöker bloggen. Sedan får en "vän" den. Självklart finns det ingen mobil att lotta ut, men jag får åtminstone en massa besökare på köpet.

Herregud, jag är inte billig. Dessutom skulle jag aldrig lura er, typ som Blondinbella gör. En kompis säger att det inte ens är hon som skriver sina egna inlägg. Om det verkligen är någon annan så är det bara slöseri med pengar, för personen gör inget särskilt bra jobb. Blondie får visserligen många besökare, men ingen av de lämnar bloggen med fler hjärnceller än de kom med.

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHA orka :P

2009-02-20 @ 00:34:36

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0