blåsan is here to stay

Många människor har klagat på min profilbild. Jag har hört alltifrån "så jävla äcklig", "jag spyr" till överdrifter som att "jag kommer att sluta läsa din blogg om du inte tar bort den". Självklart gör ni inte det.. Hur vet jag det? Statistisk ljuger inte, mina vänner. Om alla som hotat med att sluta läsa bloggen verkligen gjorde det så skulle jag bara ha ungefär  två läsare kvar, så sluta med era tomma hot.

Bilden är bara äcklig de första gångerna man ser den, sen inser man att det bara är en harmlös fucking blåsa. Sluta leka snobbar, jag förstår ju att det inte är direkt Paris Hilton som läser min blogg, så ni måste ha sett mycket värre saker i era dumma liv. Om ni inte har gjort det så tycker jag väldigt synd om er.

Kommentarer
Postat av: wiilo

Pass på dem, de gillar att överdriva.. Kör ditt eget race ;)

2009-08-03 @ 02:07:58
URL: http://forbiiddenfruit.blogg.se/
Postat av: aisha

forsokte ringa dig men hitta ej kort!!!

2009-08-05 @ 21:27:21

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0