misslyckad pastasallad

Idag kom girlsen hit och jag tänkte imponera med min pastasallad. Jag som aldrig någonsin har misslyckats med den fick smaka på ordet FAIL. Jag kokade för mycket pasta så allt klumpade ihop sig, och det gick inte att blanda ordentligt. Det blev bara en stor, fet gegga. Mina vänner som inte trodde på att jag kunde laga mat för fem öre fick ju det bekräftat. Kändes inte så roligt, för båda blev "mätta" efter typ två tuggor..






Till Milkshake: Tack macaney, jag blev glad för det du gjorde och bestämde mig för att kämpa för dina caramel waffles..har pratat med syrran och tydligen så finns det inga caramel waffles där, tror inte hon försöker lura dig för även kusinen hade aldrig hört talas om det..

Till Milkshake igen:
Jag vet att du ville ha ett helt inlägg tillägnad dig, men det här lilla får vara enough for now...så ditt ego inte flyger iväg till rymden hehe

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0