hejdå spam en gång för alla!

Jag har sluppit bloggreklam i flera månader nu, och det är för att jag har lagt till en kod som hindrar folk från att KOPIERA och KLISTRA in deras jävla fittreklam i min blogg. Det är helt fucking skönt, man slipper alla "jag är en vanlig tjej på 16 år, läs om mitt liv!"-kommentarer, fan vad det kan förstöra ens annars helt lyckade dag, för varför i fucking helvete skulle jag vilja läsa en blogg om ett VANLIGT liv av en VANLIG 16åring som bor på landet och mjölkar kor på helger??

Här en bra guide
på hur ni klistrar in koden i era bloggar och en gång för alla slipper det där jävla spamet!

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0