angående branden i rinkeby..



Det verkar som att du har fel. Enligt Stockholmspolisen;

"– Uppgifterna om att personer påträffats i hissen är felaktiga. Mamman och hennes döttrar påträffades samtliga i trappuppgången, säger Karin Solberg, informationsansvarig vid Stockholmspolisen."

Källa

Enligt brandförsvaret i Kista;

"- Sju personer hittades i trappuppgången, ingen ska ha befunnit sig i hissen, som tidigare uppgavs, jag vet inte var de uppgifterna kommer ifrån, säger Christer Ängehov, biträdande distrikschef för brandförsvaret i Kista.

Källa

Mitt "bullshit" kom från länken jag skrev i samma inlägg...

Kommentarer
Postat av: hibo

hahahahaha orka spela smart, syftar på "vera", alltså hon var inte precis där annars skulle hon ha sett det vi som var där såg !!! och om dem skulle ha fastnat i hissen så skulle det ta 2 MÅNADER att få loss dem !

2009-08-02 @ 14:43:05
Postat av: vera

DOM HADE FASTNAT I HISSEN VA E DET ME ER!? JAG BOR I RINKEBY..SAMMA JÄVLA GÅRD SOM MÄNNISKORNA SOM DOG. ska DU lära mej om vad som är rätt eller fel???? va snackar du om "hibo" vadå 2 månader..e du dum i huvudet eller vadå..det tar inte 2 månader att få ut nån från en hiss? folk tänker med röven här.

2009-08-09 @ 13:06:09
Postat av: vera

DOM HADE FASTNAT I HISSEN VA E DET ME ER!? JAG BOR I RINKEBY..SAMMA JÄVLA GÅRD SOM MÄNNISKORNA SOM DOG. ska DU lära mej om vad som är rätt eller fel???? va snackar du om "hibo" vadå 2 månader..e du dum i huvudet eller vadå..det tar inte 2 månader att få ut nån från en hiss? folk tänker med röven här.

2009-08-09 @ 13:06:22
Postat av: venus

chilla vera. du verkar lite trög. jag har postat källorna där det står att de hittades i trapphuset, och detta enligt brandförsvaret som förmodligen var de som hittade deras kroppar där.



vadå lära dig vad som är rätt eller fel? det jag har skrivit och mina källor är FAKTA. vad baserar du dina teorier på? att du bor i samma gård och har alltså röntgensyn och kunde se in i huset eller vadå?

2009-08-09 @ 18:32:45
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: vera

japp :)

2009-08-10 @ 20:19:34
Postat av: Anonym

HAHAHAH VILKEN DISS, DÄR FICK DU I DEJ VERA!!

2009-08-14 @ 16:43:45

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0