roma roma

Rom! Vad ska man säga. Det har varit kul, tråkigt, galet och väldigt lärarorikt. De flesta dagarna gick vi milslånga promenader och fick se onödiga statyer och sånt annat bajs som ingen bryr sig om. Det enda intressanta var Colosseum, det var sjukt mäktigt att vara där!

Jag glömde mitt minneskort hemma men skaffade en dagen efter att jag kom till Rom. Det jag kommer sakna mest är att kunna supa varje kväll. Det jag kommer sakna minst är gatorna, bilarna, tunnelbanan, hotellet och så vidare. Tror helt ärligt inte jag kommer att återvända till Rom igen, inte frivilligt i alla fall, men jag ångrar inte resan, jag hade det både grymt kul och grymt trist!



På hotellrummet

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0