måste förvaras hemligt nästa gång



De där chokladpralinerna hade jag köpt till pappa i flygplatsen på väg hem.

Döm av min förvåning när jag idag upptäckte att halva asken var uppäten. Eftersom pappa redan vid första tuggan erkände att det här inte var något för honom (Hallå? jag betalade 80 spänn, how about lite tacksamhet?) så kan det inte ha varit han.
Några sekunder senare ser jag brorsan slängtra in i rummet, och som helt nonchalant, kommer fram och plockar upp en av mina chokladpraliner.
"Vad fan tror du att du håller på med?!", frågar jag argt. "Vad? Pappa vill inte ha, så jag käkar istället. Är det lugnt om jag tar två till? Ska se på Simpsons snart".

Simpsons? Hur har han mage nog att inte bara sno min present till pappa, men helt likgiltigt stoppa i sig så dyra chokladbitar från Italien till Simpsons?!

Nej, jag tror inte det. Nu ska jag gå och låsa in asken i ett hemligt skåp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där chockladen finns även här i sverige, lugn, du kan köpa de tusen ggr om. låt said äta

2009-04-25 @ 13:41:43
Postat av: milkshake

det var jag som skrev det ovan :P

2009-04-25 @ 13:42:12
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0