att vara ärlig på ett kreativt sätt

Nu de senaste veckorna har jag fått en massa nya smeknamn av mina vänner.
"Feeey".
"Feeynuus".
"Feyalicious"

Och det senaste.
"Äpplet".

Tydligen så ser jag ut som ett äpple i ansiktet.

"In your äppelfeys", säger mina vänner och skrattar hysteriskt. Haha. Haha. Så himla kul att jag kissar blod.

Idag så ritade dem av mig, och jag erkänner att jag börjar bli orolig. Jag har blivit avritad två gånger förr, och det var inga vackra avritningar måste jag säga. Så jag undrar om mina vänner försöka tala om någonting för mig?



Ser ni inget tydligt mönster? Att jag är ful på alla avritningar????

Kommentarer
Postat av: ana

haaaaaaahaaaaaa feyy.. du vet d ba driv;p

2009-04-24 @ 20:11:03

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0