no skolkish

Har inte skolkat på en vecka och tre (?) dagar. Känner mig så himla duktig. Ni skrattar nog. Men jävlar vilken fucking kamp det är varje morgon. Jag väger alltid fördelarna mot nackdelarna. Till exempel, vad skulle vara dåligt med att skolka imorgon?

- Jag har en redovisning
- Måste lämna ett häfte till en klasskamrat
- Har gjort min historialäxa, fan vad onödigt om jag inte ens kommer
- Har varit så duktig hittills, måste klara veckan ut!

Så. Nu kommer jag inte att skolka. Men allt beror på hur trött jag är på morgonen. Jag känner mig som en nykter alkoholist. Att återgå till sömnen på morgonen är alkoholen. Så svårt att låta bli. Så skönt när man gör det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är just de skälen att du inte ska skolka :P

Sådant accepteras inte av en lärare som jag! XD

2008-09-05 @ 00:42:53

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0