en ny skolvecka

Så tråkigt. Jag sneglar mot sängen och fan vad den lockar. Men jag vet att det är djävulens verk, inte för att jag ens tror på djävulen, fast pappa säger det. Att djävulen uppgift är att få ner mig i skiten så mycket som möjligt, därför kommer den med lockelser och smekande ord som till exempel; "men sov på du bara. Ibland behöver alla ta ledigt lite då och då". Jag känner mig frestad men måste motstå djävulens ord. Jag vet att han (?) har rätt, men jag tänker inte följa hans vilja. Min vilja. Hahahaha. Fan vad mycket djävulssnack det blev, jag har blivit galen!

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAH, exakt som farsan.

2008-09-15 @ 12:18:04
Postat av: surrrau

hahaha tssss näää de adams! han har ju oxå flyttat hemifrån;)

2008-09-15 @ 20:33:22
Postat av: soraia

ny dagens outfit TACK

2008-09-15 @ 21:04:10
URL: http://soraiaforpresiden.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0