såhär vet du när någon är internetefterbliven

Den internetefterblivna: Kan jag få din adress?

Jag blir förvånad och undrar varför, vi bor ju grannar, varför behövde hon min adress?
Den internetefterblivna: Men alltså, så vi kan prata i msn?
Aha. Min mail, alltså.

Innan vi lägger på.
Den internetefterblivna: Jag skickar en inbjudan! (Hon menar att hon ska adda mig)
Jag: ..okej.

PS. Jag var lite orolig först för att den internetefterblivna skulle hitta min blogg och se det jag skrivit, men sen avfärdade jag tanken. För det första var det inget elakt, bara fakta. För det andra är den internetefterblivna inte tillräckligt smart för att hitta en blogg, om hon så hade hela bloggadressen OCH google framför sig.

Kommentarer
Postat av: Kebabbzziiic



Fan vet jag...gjorde det inte ont att dra av skiten? Irakie gumman, jag är ARAB ffs:) jag heter Bara...ja...det stavas som ordet. hohohohihih. hahahaha

2008-10-31 @ 00:59:59
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: Kebabbzziiic

nej men drar på båda a:arna :P Baaaraaa..jävla sverige :P

2008-10-31 @ 01:14:07
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: Camilla svarar:

Tjejen det är inte allt menat så. Jag menar inget dumt när jag säger det utan jag säger bara det. Inget illa för mig kanske för andra. Jag respekterar er lika mkt som alla andra.

2008-10-31 @ 07:22:50
URL: http://myrrahs.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0