mina små raringar

Det har varit en kul lördagskväll som jag spenderade i Cafe Oprah eller vad den heter, där jag träffade på Zlatan efter matchen. Han var lite sur över att han inte lyckades lysa, men även lättad eftersom Portugal inte är enkla motståndare. Han bjöd på lite drinkar och sedan fick vi sällskap av Fredrik Ljungberg och Fredrik Reinfeldt, som hade sällskap av ett par blondiner. Hade inte han fru? Hm.

Wentworth Miller råkade också vara på stället, och efter en stunds snicksnack så undrade han om inte jag ville följa med upp till hotellet och "dricka lite te". Självklart sa jag ja, en händelse att berätta om för er i bloggen! Jag blev däremot väldigt förvånad när han sedan föreslog att vi skulle sätta oss på sängen och "snacka lite". Öh, visst, men lite Earl Grey först? Jag kom ju trots allt för att få te.

Skämt åsido. Min lördagskväll spenderade jag framför teven och såg på Exorcisten: Begynnelsen. Det var inte den med Linda Blair från 73, vilket gjorde mig rätt sur, eftersom jag verkligen ville se den. Ett av de få skräckisar som verkligen levererar.

Update: Huvudrollerna är Stellan Skarsgård och Izabella Scorupco. I Exorcisten: Begynnelsen, alltså. Två svenskar! Coolt!

Kommentarer
Postat av: Aisha

Fejnus ( namnet skriver jag som man uttalar det)orka att du skriver dina, ehum....fantasier i din blogg. Det finns faktiskt små barn som läser det här......håll det för dig själv. HAHAHAH

2008-10-12 @ 00:47:06
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: soraia

HAHAHAHAHAHA "LITE EARL GREY FÖRST?" DU är för rolig :D



såg också filmen, men visste dock inte att bruden var svenska.

2008-10-12 @ 11:17:57
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0