katastrof!



Jag är ingen moraltant och vanligtvis väldigt tolerant, men NEJ! Ska en äcklig porrstjärna få mer uppmärksamhet än hon redan har? Jag har sett den där tjejen i Tyra Banks Show, och hon är farlig! Hon njuter av att bli gangbangad och tycker inte det är något fel på att sälja sin kropp framför kameran! Vad ska småflickor tänka när de ser den här glada porrstjärnan sitta och prata om hur kul det är att få en kuk i röven som alla sedan kan få se på internet?

Vad är det för fel på att ge rollen till någon annan? Säg inte att det är för att hon har "insikt i livet" eller något sådant bullshit. För tänk om man gav filmer om våldtäkt till riktiga våldtäktsmän? Eller pedofiler? Eller mördare? Jag jämför inte porrstjärnor med sådana människor, men ni förstår förhoppningsvist vad jag menar.

Steven Soderbergh, du äcklar mig!

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0