hej på er

Lever ni? Jag hoppas att några dagar utan min blogg inte har gett några förödande konsekvenser. Tråkigt för er så råkar jag ha något som kallas för ett liv, även om det är svårt att tro (med tanke på mitt bloggberoende?)

Jaja. En vecka kvar till USA-valet, och det pratas om det överallt. Jag känner mig nervös av någon anledning. Tänk att det finns en stor chans att USA får sin allra första svarta president! Det råder ju Obama-feber överallt. Men jag är ändå väldigt skeptisk. Människor har en tendens att att välja trygghet före förändring. Republikanerna har ju härskat i 8 år nu, och McCain är mer erfaren än Obama. Vågar de låta den senare styra världens mäktigaste land? Det återstår att se.



USA´s nästa president?


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0