en tönt

Deniz pratade om sin låtsaspappa när jag avbröt henne och frågade om inte hon menade sin styvfar?
Deniz reagerade med ett garv. Och därpå spydigt: Vem fan säger styvfar? Sedan blev jag kallad för tönt. Inte mig emot, även om jag föredrar nörd.

Man brukar säga låtsaskompis om en inbillad vän. Det är ju sjukt töntigt att säga det om någon som inte är inbillad.

Det var en kaxig liten unge en gång som bestämde att jag från och med den dagen var hennes "låtsaskompis". Jag blev jätteledsen och gick hem och grät. Fattar ni hur hemskt det är att vara på låtsas? Fattar du vad du utsätter din styvpappa för, Deniz? Jag tvivlar på att han gråter om kvällarna, men jag skulle inte bli förvånad. Människor är känsliga.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0