lång tvättdag imorgon

Jag ramlade i en lerpöl någontans i Kungsholmen. Deniz och Rosa-linn skrattade för glatta livet, men det gjorde inte jag. Väldigt pinsamt att åka tunnelbana när din tröja, dina jeansbyxor och hår är täckta av lera. Fan. Jag hoppas bara inte att mitt nya nicknamn blir LerVenus eller något sådant. Då kommer att freaka ut och kasta Harry Potter böcker med all min kraft på den som säger det.



Lerpölen er kära bloggerska ramlade i. Det var inte ljust ute, bara redigerat bilden så ni fick se ordentligt. Det är mycket smutsigare än det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Rowsie

hahahaaaa, venus jag skrattar fortfarande.

förresten lägg upp den där bilden jag snacka om

2008-11-02 @ 11:52:21
URL: http://ragnvald.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0