jag vet inte vad jag ha som rubrik

Kära vänner, man kan bara konstatera att Stockholms tågtrafik är helt kaos. Men, samtidigt måste vi vara glada över att det ens finns en fungerande tågtrafik, även om den är helt opålitlig. Utan tåg som gick sena kvällar skulle vi vara tvungna att ta taxi hem, och alla är ju inte lika rika som Blondinbella.

Jag måste också skänka ett tack till min kära vän Rosa-linn som hängde med mig tills mitt försenade tåg kom. Hon följde med mig hem till Deniz när jag (så klantig som jag är) hade glömt min mobiltelefon där, och missade sedan buss efter buss för att försäkra sig om att det ens skulle komma ett tåg till Husby. Det är vad jag kallar en riktig vän.

Pappa var desto värre helt sjuk av oro. Han ringde och ringde och ringde, men min mobiltelefon befann ju sig hemma hos Deniz, så självklart var det ingen som svarade. Stackars pappa satt hela kvällen och läste på texttv om våldtäkter, och blev så jävla orolig att han bestämde sig för att leta efter mig, trots att han inte hade en aning om var jag var.

Annars var det en kul kväll. Vi såg på Saw 5 som var en kopia av de föregående filmerna, sen hängde vi en stund hos Deniz och ungefär klockan ett på natten bestämde vi oss för att käka på Falafel Kungen. Nu är jag hemma och recenserar filmen snart.



Kommentarer
Postat av: surrrau

"Stackars pappa satt hela kvällen och läste på texttv om våldtäkter, och blev så jävla orolig att han bestämde sig för att leta efter mig, trots att han inte hade en aning om var jag var."



HAHAHAH VENUS SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN ;b;b;b

2008-11-09 @ 12:22:51
Postat av: Rowsie

Nu kommenterar jag venus . hahaa

NAAAW tack venus.

2008-11-10 @ 22:05:27
URL: http://ragnvald.blogg.se/
Postat av: Rowsie

Nu kommenterar jag venus . hahaa

NAAAW tack venus. lr vivvi ska ja säga

2008-11-10 @ 22:10:48
URL: http://ragnvald.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0