folk som fäller ut sätet

Ni vet hur trångt det är på flygplan. Man kan inte sträcka ut benen ordentligt, sätet är bara så pass stort att man kan sitta rakt fram. Inte flytta sig lite till vänster, eller lite till höger, utan bara rakt fram. Ska man sitta där i sex-sju timmar är det en fucking helvetesplåga. Speciellt när personen framför dig fäller ut sätet.

Åh. Jag måste ta ett djupt andetag innan jag fortsätter. Det här är ett ämne som får mig att koka. Du sitter redan trångt och håller på att få mjölksyra i benen. Sedan bestämmer sig någon fucking liten äcklig jävel att göra det ännu trängre. Hon eller han fäller ut sätet. Nej nej nej. Sådant ska man aldrig någonsin acceptera. Jag bryr mig inte om personen framför mig är för tjock för att få plats. Jag bryr mig inte om hon eller han vill sova. Det enda jag bryr mig om är att få ha mitt utrymme ifred. Det utrymme jag har betalat för.

Säg alltid till om någon framför dig gör så. Om du är för feg för att säga till så kan du försöka trycka fram stolen riktigt hårt. Om inte det funkar får du skaffa skinn på näsan och fråga bestämt om jäveln kan flytta fram sitt fucking säte.



Kommentarer
Postat av: surrrau

hahahah du e sjuk ja sväääääär men du har rätt :P

2008-12-01 @ 09:27:02

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0