carolina gynning - psykfall eller smart kvinna?

Bloggkommentatorerna tycker att alla borde vara avundsjuka på Carolina Gynning. Suck. Suck. Flera suckar till. Att vara avundsjuk på Carolina Gynning måste jämföras med att vara avundsjuk på en hamsters intelligens. Tjejen skriker bara och verkar allmänt korkad. Men det är så typiskt svenskar att tycka att korkade tjejer "bara spelar dum, egentligen är hon en smart affärskvinna". Precis som folk säger med Blondinbella. Jag önskar att det vore sant, tanken på att dessa korkade tjejer har en massa fans gör mig riktigt jävla rädd för hur världen kommer att se ut.

Linda Rosing och Carolina Gynning jämförs hela tiden. För mig är de av samma skrot och korn, men Gynning verkar en aning vettigare och jag hade hellre varit instängd i en grotta med henne än med Rosing.

Rosing är så jävla mediakåt att jag skäms. Nu ska hon vara med i sanningens ögonblick. Herregud. Jag tycker att det är tillräckligt illa att vara med om man är en helt vanlig svensson, men tanken på att någon så känd som hon ska avslöja de allra pinsammaste sakerna jag inte ens kan avslöja för mig själv, gör mig illamående. Stackars hennes dotter.

På skolan kommer folk att reta henne för att hennes mamma har haft på sig samma gamla trosor i en vecka och tänder på sin tjejkompis. Eller vad hon nu kommer att erkänna till. Världens pinsammaste morsa måste utan tvekan vara Rosing.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0