blodkärl ska brännas bort

Jag brukar ofta ha näsblod. För det så har jag fått tid hos en öron-näs läkare nästa vecka. Jag har hört att de sticker upp en slang i näsan på en och bränner bort blodkärl.

Samma gång ska jag också kolla mitt praktiskt taget döva öra, det vänstra. Tänk om jag har någon spindel där inne? Jag läste i tidningen att det var en liten pojke som hörde dåligt i det ena örat, och när man sedan undersökte den så upptäckte man att han hade en spindel där inne. Stackars pojke! Men han fick tillbaka sin hörsel i alla fall.

Kommentarer
Postat av: soraia

hahahahaha FYFAN för paris, hon är ju så töntig! :O

jag skulle lätt signa för dt där programmet, bli känd och sen ditch her. muahaha :P

2008-11-06 @ 18:49:24
URL: http://soraiaforpresident.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0