venus blir modell

Min framtida yrke som modell har börjat! Jag ska pryda framsidan på klasstidningen. Det är sant! Jag blev tillfrågad av Anne om jag var intresserad, och först så tvekade jag, har jag tid med sådant? Men sen tog jag mitt förnuft till fånga. Det är klart att jag ställer upp! Snart ser ni mig på någon catwalk i Paris. Lalalalalala.

Åh just det, glömde en liten liten (oviktig) del: Jag kommer inte vara ensam på framsidan. Vi är sisådär 6-7 personer som även blev tillfrågade om de ville ställa upp. Och jag syns inte såå himla bra. Hm. Det här bådar inte gott för min framtida karriär som en vandrande benrangel.

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAH, vrf just paris? bara för att gulliel bor där? ;)

2008-05-07 @ 18:22:32
Postat av: venus

haha nej för paris är typ modestad eller något sånt :P de har någon sorts modevecka som verkar rätt populär :P

2008-05-08 @ 15:43:00

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0