sympati

Jag tycker synd om fotbollspelaren Wayne Rooney. Han har ju typ världens fulaste förnamn. Wayne. Seriöst, det är ju sådant som 80plussare ska heta, inte en kille på 20. Och Rooney. Det är ju nästan ännu värre.

Dessutom så ser han inte ut att vara 22. Under VM 2006 så tippade jag och syrran på cirka 30, och skrek av chock när vi upptäckte att han bara var 20.

Men vänta nu. Varför skulle jag tycka synd om honom egentligen? Han tjänar ju miljoner på att sparka på en boll. Jag skulle lätt kunna heta Margareta eller Ulla om jag hade betalt för att jaga en boll.



Kommentarer
Postat av: soraia

HAHAHAHA ULLA! :'D



jag vet, dt är typiskt mig!!

jag ska tänka på dt, spara var 5e minut :(

jag har letat överallt men inget. snyft.



hahaha ja, allt för att jävlas med mig!

mina föräldrar kan vara riktiga pain in the you-know-where ibland.



syns!

2008-05-24 @ 16:07:37
Postat av: Mikaela

Vart i Virgina ar det du ska?

Haha, LA Boxing finns over hela USA. Kan tanka mig att det forsta startade i just LA :P

2008-05-24 @ 18:51:48
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0