same thing

Varje gång jag promenerar med Milkshake blir det alltid samma sak: vi säger att vi ska gå ut i tio minuter och så märker vi plötsligt att en timme har gått.

Egentligen hade jag gått till henne för att hämta en värktablett, och det slutade med att jag var borta i kanske en och en halvtimme. Alltså, en och en halvtimmes mattetid till spillo. Speciellt eftersom jag bara fick höra på en massa prat (tjat) om en viss person. Ni får inte veta vem (lalalalalala). Men jag var tålmodig och lyssnade. Because that's what best friends do.

Nu ska jag plugga till matte nationella som vi har imorgon. Kommer nog gå åt pipan, men då har jag försökt i alla fall. Med lite tur så slipper jag IG som slutbetyg i matte.

Kommentarer
Postat av: milkshake

Du ska vara jävligt glad att ens ha mig som BF. Okey, missssie from the hood?! nää.. haha jaa men bra! kommer prata mycket framöver så det gäller för dig att vara en bra kompis genom att bara lyssna och le!

2008-05-13 @ 00:22:00
URL: http://themilkshake.blogg.se/
Postat av: venus

naya tyst, jag behåller dig bara tills jag hittar någon bättre

2008-05-13 @ 00:48:36
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0