RYSSLAND ÄR VINNARNA

Jag är inte särskilt förvånad, låten var ju faktiskt rätt bra och killen är skitsöt. Ryssland har ju aldrig vunnit, så de förtjänar det. Jag var väldigt rädd att Greklands fjortislåt skulle vinna men som tur är så gjorde den det inte.

För Sverige gick det som väntat, uselt.
Jag förundras alltid hur svenskarna överskattar sig sjävla. Det var några som tippade på att Sveriges bidrag skulle hamna bland top 5. Pinsamt att se hur de sitter där och tror att segern är vår med den där löjliga låten framförd av en kvinna som liknar en transa.

Kommentarer
Postat av: Soraia

HAHAHA HATA perrelli. fyfan vilken äcklig en. (:

2008-05-25 @ 01:39:43
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Alexandria ar nara Arlington.

2008-05-25 @ 03:32:44
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha, sa sant (laser ditt inlagg nu ^^). Sverige tror alltid att vi ar bast. Ibland tycker jag det kan stamma, men kan nagon forklara for mig vad som ar speciellt med Charlotts bidrag?

The Ark daremot var annorlunda och da trodde jag det skulle ga battre.



Och om Virginia igen. Det finns ju en del att gora i DC. DC ar riktigt fint nu nar det borjar bli sommar.

2008-05-25 @ 17:10:49
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt?!? Allvarligt :P Han hade iallfall klippt av hcokeyfrisyren han hade för två år sen :P

2008-05-26 @ 17:32:39

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0