rolig dialog

Underhållande dialog jag hörde när jag väntade på tåget.

Hasch-kille:
Min syslöjdslärar är fett jobbig..jag röker ju hasch, sen hon ba, rök inte. Jag ba, JAG RÖKER OM JAG VILL. Sen hon bajag berättar för din farsa o när hon gjorde det sa farsan samma sak hahaha. Han ba HAN RÖKER OM HAN VILL!
Syslöjdskille:Haha! Asså jag hatar min syslöjdslärare, asså jag visste inte ens att jag hade syslöjd så jag kom inte till lektionerna, OCH HON GAV MIG IG!

Haschkille: VA! Asså vi pissar i hennes brevlåda! Jag skiter i, vi åker hem till henne och pissar i hennes jävla brevlåda!!

De här små pluttarna var inte mer än 13 år gamla. Om jag vore läraren så skulle jag tejpa min brevlåda. Fast å andra sidan så vet hon inte vad som kommer. Stackarn.

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAHAHA

2008-05-10 @ 20:51:44
Postat av: /L

Haha, tjenare.. illa.

2008-05-15 @ 17:52:36
URL: http://girlyfu.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0