mail

När jag kollar min inbox har jag fått något konstigt mail med ett språk som såg malplacerad ut.

" Godafton min sköna!
Jag hoppas att ni loggar in senare denna dag, då jag haver något att visa eder. Detta ting är en så kallad trailer, till något som de kallar "Twilight". Av tidigare erfarenhet så tror jag att ni icke sett denna ännu, så det bliver mitt uppdrag att förse er med denna information.

Vänliga hälsningar
Fröken ***** "


Sedan såg jag att det var en kompis som försökte göra sig lite lustig. Men Twilight trailern! Ska bli superspännande. Sitter här på nålar och väntar tills denna kompis loggar in, så jag kan få länken. Men å andra sidan är det nog bara att söka på youtube. Hm, ska nog ändå vänta på henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du bloggade om det dära :P

2008-05-07 @ 22:37:50

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0