LURAD!

Åh herregud!

ORIGINAL

image226


KOPIA


image227




OHMYBLOODYHELLSGOD!

Jag har aldrig fattat att det är ett montage. Jag blev väl lite väl skeptisk när jag såg Wentworth Miller ställa upp på en sådan sexig bild, han brukar ju vanligtvis vara åt det lugna hållet. Men inte satt jag och klagade!

Fyfan. Jag har alltså beundrat DAVID BECKHAM, i tron om att det var WENTWORTH MILLER.

Euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw euw





UPDATE
Om man kollar ordentligt så ser man att det är ett montage. Man ser "glorian" kring bakhuvudet (det där vita), och dessutom så har jag sett huvudet+minen på andra bilder! Även kroppen har blivit ljusare, för att bättre passa ihop med huvudet. Personen som gjorde detta är verkligen grymt duktig.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahahaha ja fick reda på de där för längesen hahaha ja trodde den första va fredrik ljungberg först hahah vadå david beckham, stick

2008-05-02 @ 11:40:26

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0