liten förklaring

Jag antar att jag måste förklara de föregående inläggen.

Nej, jag gillar inte fotboll. (Men matchen var grym)
Nej, jag vet väldigt lite om fotboll. (Trots det så såg nästan alla VM matcherna sommaren 2006. Jag bakade en massa kladdkakor och åt mig fetare medan jag såg på matcherna. Det var som en drog. Att se matcherna alltså, inte baka kladdkakor.)

Jag har alltid gillat Man United, för 1. Cristiano Ronaldo är med. 2. Milkshake gillar Chelsea så jag var bara tvungen att börja gilla Chelseas rival. Så jag är ingen äkta supporter som skulle börja slåss för deras skull eller något liknande galet. Nej, jag tycker fortfarande att fotboll är löjligt och att sporten tas på överdrivet stort allvar för att bestå av män som jagar och tacklas över en liten boll.

Men matchen var spännande i alla fall. Inte spännande i den kategorin att det skedde något som höjde mitt blodtryck, men det faktum att folk skrek och spelarna började gråta och kommentatorerna skrek gjorde den spännande. Dessutom så var det ju ändå final.

Kommentarer
Postat av: Moa*

Jag är precis som du, egentligen är det ju ganska löjligt med alla sporter men som sagt man dras med i stora finaler. (ps kladdkaka is the shit, jag är beroende ds)

2008-05-23 @ 10:14:20
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/
Postat av: milkshake

Nayaa,CHELSEA ÄR BÄST!!! VI KOMMER TA ER NÅGON VACKER DAG!VÄNTA BARA PÅ DAGEN DU!!



CHELSEA <3

2008-05-26 @ 10:37:51
URL: http://milksake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0