knäpp gubbe

Ikväll hade jag det skitkul med Anna och hennes grekiska kompis Fotina, som lärde mig ett par fraser på grekiska. Inget man säger till morfar, precis. Ska prova orden på en grekisk kille i klassen.

I alla fall. På väg till busstationen möttes vi av en riktig knäppis. Vi skulle in i en tunnel för att kunna komma till andra sidan, och den här gubben gick bredvid oss. Plötsligt stannar han till och stirrar på Anna. Det var riktigt läskigt säger jag bara. Anna freakar ut och småspringer tillbaka. Jag följer efter.

- Nej nej, kom tillbaka, jag är livvakt! Jag är livvakt!, ropar äckelgubben.


Livvakt? Isåfall är jag Harry Potter.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0