en gråtmaja?

Hörrni! Den här "The Notebook" verkar vara en riktig gråtfilm, ala Titanic. Jag blir nyfiken och undrar om jag skulle gråta till den. Visserligen grät jag jättemycket till Titanic, men då var jag typ 10-11 bast.

Jag säger till när jag ska se den, och ni får gissa på om jag kommer att gråta eller inte, med en motivering till varför ni valde det enda eller det andra. Vinnaren kommer att få en heldag med mig. Skojar bara. Vinnaren presenteras i min blogg som läses av nästan 200 personer! Per vecka. Hoho.





Kommentarer
Postat av: Soraia

OKEJ venus! LOVA att du hjälper mig i skolan!?!?

jag måste VERKA unik och säga ngt speciellt :D:D

2008-05-04 @ 10:27:32
URL: http://twistedtail.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0