dumt dumt

Ikväll har jag syndat rejält.

- En massa naturgodis.
- Cola Light, som Anna hade köpt utan min vetskap. Hade jag vetat om det hade jag sett till att det inte hade blivit någon cola överhuvudtaget.
- Gott och blandat.
- Grillspett.

All min träning som jag gjorde idag, all svett som rann som vatten (överdrift) det har jag käkat upp igen. Slickat upp vartenda svettdropp. Allt det för ingenting. Jag skyller delvist på Anna men det var ju direkt som att hon tvingade in godisbitar i min mun så...

Men okej, jag ska inte vara alltför hård mot mig själv. Det är bara att träna bort allt imorgon igen. En timmes promenad samt 1,5 timmar i gymet.


Kommentarer
Postat av: you know who ;D

jasååå du, det låter som om du har lite väl mycket ångest tycker jag, din wannabe-anorektiker... :P



nej, men allvarligt, ta hand om dig :)



btw, kan du inte ändra textfärgen på kommentarerna, man ser ju knappt vad det står eftersom den är så mörk! :O

2008-05-17 @ 20:16:25
Postat av: venus

Haha. Nej tyvärr kan jag inte det, har ingen aning om hur man gör. Men markera texten så ser du vad det står :)

2008-05-17 @ 21:13:01

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0