do i need help?

Idag på tåget påväg hem så var jag uttråkad. Sen bestämde jag mig för att straffa Milkshake för att hon alltid segar med att svara på sms. Jag skickade iväg det ena smset efter det andra. En massa onödiga sms, kan jag tillägga, med enda avsikt att jävlas. "Lalala", "Mulki är en nörd", "Det här är straffet för att du aldrig svarar", "Hoho haha hihi", "Vilka fina blommor det finns utanför er port", "thbrbr", och så vidare.

När jag sedan gick hem till henne för att få reda på exakt hur många sms det var så var hon inte glad. Hennes smsminne var överfull. Den vibrerade gång på gång på gång. Det var förmodligen över 30 sms. Jag är inte nöjd, jag hade siktat in på sisådär 50 sms.

"Fyfan Venus, jag kommer hämnas".

Jaja gör inget, ingen har ju någonsin dött av för många sms.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahahah ere drf du också brukar bomba mej eller ere för att du har tråkigt och utnyttjar mej för att inte dina hörlurar funkar? ;)...

2008-05-08 @ 15:51:34
Postat av: venus

inga hörlurar :( mulki segar skitmycket. hon förtjänade bombningen!

2008-05-08 @ 16:21:13

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0