töntigt värre

Av en slump så hamnade jag på Tokio Hotels sida, och såg att man kunde vara med och tävla om en chans att bedyra sin kärlek till bandet på TV.

Tävlingen efterlyser 14-16 åringar som ska berätta i TV om hur det märks att de är TH fans, samt om de gör något som har med TH att göra som " kanske inte så många andra gör". Vad menar de då, tänker jag. Typ att man börjat hata alla skolämnen för att man läst att Bill i bandet gör det?

Personligen tycker jag det verkar rätt fånigt att medverka i TV för att berätta om hur mycket man älskar sitt favoritband. Kan inte man hålla det för sig själv? Måste man tvinga på andra TV tittare en massa värdelöst snack? Fast å andra sidan tvingas man ju som TV tittare inte att se på programmet.

Dessutom så tycker jag att de väl kunde ha varit lite mer flexibla angående åldersgränsen. Till exempel så känner jag till en viss 20 årig bloggare som dör för bandet. Hmpf, att jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag vore henne, hör inte hit, utan jag tycker mest synd om denna bloggare som inte får chans att medverka i TV och skämma ut sig. Nog för att man får gilla vad man vill, men att digga TH när man passerat tonårstiden är väl inget att skryta glatt om direkt..


Kommentarer
Postat av: surrrau

BOJKOTTA TOKIO HOTEL!!!!!

2008-03-25 @ 02:56:57
URL: http://dizliike.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0