pinsamt

Igår fick jag reda på att typ halva klassen läser min blogg. Ojdå, tänker jag och börjar genast fundera på om jag kanske har snackat skit om någon i klassen i min blogg? Hm, nej så dum är jag inte. Har jag skrivit något annat som skulle kunna intressera dem personligen? Nej, det tror jag inte.

Sen tänkte jag på det där inlägget om hur man blir smart. Fan, de måste tro att jag är värsta besserwissern! Men det är jag inte. Eller jo, lite kanske, men jag visar inte det.

Men hur skulle jag själv ha tänkt om jag hade läst ett likadant inlägg hos någon av mina klasskamrater? Jag skulle ha tänkt "ehm, vem tror du att du är?". Så det är nog så dem tänker om mig. Bara så ni vet: Jag tror jag är Venus. Men man vet aldrig. Det kanske är en illusion.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahahaa tänk om alla från grundskolan skulle läsa ;)

2008-03-08 @ 20:58:56
URL: http://dizliike.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0