drama queen

Jag vaknade mitt i natten av att min urinblåsa behövde tömmas. Jag hörde  att de som bor ovanför oss hade satt igång att festa igen. Det hördes riktigt hög musik. Jag stördes själv inte, jag har inga problem med att sova till sånt. Däremot var jag riktigt intresserad av hur pappa skulle reagera. Det här innebar ju att Kungen (min lillebror) skulle störas i sin sömn, och det var inget som pappa uppskattade. I själva verket ska Kungen inte störas på något sätt alls.

Så därför var det hur spännande som helst att ligga och lyssna på pappas reaktioner. Jag hörde hur han ilsket muttrade, och undrade om han tänkte gå dit och börja bråka. Till min besvikelse slutade musiken att höras. De Ovanför Oss hade väl supit sig fulla och orkade inte festa längre.

Fan. No drama.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0