bok nummer 7 är här!!!

Nyss när jag kollade min mail såg jag att meddelande jag hade fått. Ämnet var "bok nummer 7 är här!"

Jag blev väldigt exalterad, men försökte komma på vilken bok de snackar om. Harry Potter? Nej sjuan kom ju ut i somras. Twilight-serien? Nej det är ju bara 3 delar hittills. Eller hade jag på något mirakulöst sätt missat de resterande 4 böckerna?
Jag blev alltså väldigt fundersam och undrade vilka fler serier jag följer. När jag klickar på mejlet ser jag att detegentligen står:

"Boots nummer 7 är här!".

Jaha. Boots? Skor alltså? Några fucking skor? Ser det ut som att jag bryr mig om vilka boots nummer som är här? Det kan lika gärna komma ut Boots nummer 356. Jag bryr mig inte. Fattar ni?

Kommentarer
Postat av: surrrau

HA, HA, HA, HA, HA

2008-03-04 @ 22:50:53
URL: http://dizliike.blogg.se
Postat av: surrrau

btw ska det komma en till harry potter bok ju :)

2008-03-04 @ 23:45:10
URL: http://dizliike.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0