bajsfestivalen

Charlotte Perelli var verkligen inget speciellt. Det är inte sådana tråk låtar som säljer! Fattar folk inte det? BWO borde ha vunnit för två år sen med Temple of love. Den var en riktig vinnarlåt. Lay your love on me är inte fullt lika bra, men ändå bäst i årets melodifestival.

Annars gillade jag tvillingarna. De var hur roliga som helst och låten var verkligen en feel-good låt.

Den där upp och hoppa låten sög verkligen riktigt hårt. Pinsamt värre. Och den där jävla juryn fattar ju ingenting. Hur kunde de ens ge 4 poäng till en där skitlåten? Det var ju bara för att de var från malmö, juryn alltså, och de som sjöng skitlåten är också från malmö.

Resten är inte ens värda att kommentera. Sanna Nielsen borde hålla sig till låtar på svenska, för hennes engelska uttal är verkligen urusel.


Jävla skitfestival. De borde låta mig diktera. Jag kan sådant här.



image144

Bwo med Temple of love i melodifestivalen 2006.

Kommentarer
Postat av: deardiary

håller med dig fullständigt faktistk :)

2008-03-16 @ 16:22:43
URL: http://deardiaryy.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: hej jag publicerar allt och svarar på allt, förmodligen har inte kommentaren kommit in :)

2008-03-16 @ 16:42:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: surrrau

"De borde låta mig diktera. Jag kan sådant här."
HAHAHAHHA

2008-03-16 @ 19:11:56
URL: http://dizliike.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0