stina lee besatt av blondinbella?

Stina-Lee berättar att Blondinbella ofta förekommer i hennes drömmar.

Rent allmänt så verkar hon också ha en massa mardrömmar hela tiden. Att hon är i Thailand och ska dödas och sådant. Läskigt. Förr så drömde jag alltid att jag var jagad av någon mördare. Det var här i Husby. Oftast så sprang till någon random lägenhet och frågade om jag fick gömma mig där. På något sätt så hittade mördaren alltid mig. Ibland så kastade jag mig nerför byggnader, och ibland så sköt jag mig själv i huvudet för att slippa undan den där mördaren som hela tiden förföljde mig.

Saken är, jag vet alltid att det är en dröm. Trots det så är jag skitskraj, och kan inte vakna upp, hur mycket jag än försöker. Sådant har jag drömt i flera år, så jag blir inte ens förvånad längre.

Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHAH att skjuta sig själv i huvvet låter fan skönt. måste testa..

2008-06-09 @ 21:48:46
Postat av: agape

Mm jag hade också en massa konstiga drömmar innan, de verkar ha slutat nu. Men det har hänt att mina kompisar drömmer att jag dör! Haha nästan värre än att jag gör det själv...

2008-06-09 @ 22:32:27
URL: http://agapes.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0