Slarvfel

"Det  blir en sommar när allt ställs på sin spets, men också en sommar när Chloe möter Ben och för första gången drabbas av en förälskelse så starl att hon inte kan göra något annat än att svepas med!"

Så står på baksidan av en bok jag har läst. Låter som en helt okej bok, tänkte jag då. Så jag började läsa. Efter cirka halva boken så hade det inte dykt upp någon Ben. Men han kommer nog snart, tänkte jag och fortsatte att läsa. Till slut slår det mig att det inte finns någon Ben - de har helt enkelt skrivit fel på baksidan av boken. Visst finns det en kille hon gillar, men Ben heter han dock inte.
Okej om slarvet fanns på någon av sidorna i boken, men på baksidan?

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej!

Ursäkta om det blir lite reklam nu, men tänkte bara upplysa dig om att jag har en bloggdesign till utlottning nu, så om du gillar rosa och vitt så kolla in den :)

2008-06-14 @ 22:25:17
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: surrrau

hahahaha orka fan!! jävla iditoer som trycker boken, jag som trodde att de läste igenom den först??

2008-06-14 @ 23:58:15
Postat av: Louise - Au pair i USA

HAHAHAHA vilket jobbigt fel trots allt.



Tack för alla tips, ska ta vara på dem.

Vad ska din vän göra i USA?



Kram Louise

2008-06-15 @ 15:06:46
URL: http://louisesa.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0